Wednesday, August 5, 2009

Gambar-gambar Peribadi Pemilik Blog di GATA 2009

Imej-imej berikut adalah gambar foto pemilik blog bersama-sama dengan sahabat-sahabat yang juga sebahagian dari tenaga penggerak disebalik kejayaan Festival GATA 2009.

Sila klik imej-imej tersebut untuk gambar foto yang lebih besar.









Pemilik blog bersama dengan Sdra Sabri bin Hj Mohd Noh, Pegawai Eksekutif, Sipitang District Council Merangkap AJK Pelaksana Gata Sipitang 2009.













Pemilik blog (tiga dari kiri) bersama dengan Sdra Zulkiflee bin Hj Ahmad (kiri sekali), Penolong Pegawai Pembangunan Daerah Sipitang, Merangkap Penolong Setiausaha AJK Induk dan Setiausaha AJK Pelaksana Gata Sipitang 2009 dan Sdra Maidun bin Hj. Sisak (kanan sekali), Pengacara Gata Sipitang 2009 yang juga merupakan pengacara tersohor di Daerah Sipitang.












Pemilik blog (kiri) bersama dengan Sdra Maidun bin Hj. Sisak

4 comments:

DIRIS BARAH said...

Tahniah diatas usaha mengwujudkan blog ini...dapat ku jua menghunjaa hunjaa...mana tahu ada yang ngam dihati...tahniah sekali lagi...

A.S. Kasah said...

Sdra Diris, Taima kasih lai. Sampat jua kau badudun aah blogku yang sapanggal haie nganya anie. Jaang ku update. Hantap gagau kala-kala. Taima kasih lai.

salemy82 said...

Assalamualaikum wbt.

Tukarkan 'darahkedayan.blogspot.com' kepada 'darahkedayan.ws' dan jana pendapatan seumur hidup melalui nama kedai (domain name) + lot kedai (web hosting) baru anda.. Hanya $10/month. Untuk keterangan lanjut sila layari :

www.website.ws/salemy82/darah&kedayan

Yang benar,
Salemy Amat Shah
www.tagged.com/su_student_inamie

A.S. Kasah said...

Terima kasih banyak Sdra / Sdri Salemy, Saya ujudkan blog ini bukan untuk tujuan perniagaan, Sdra / sdri boleh lihat disemua blog saya, tidak ada segelumit iklan pun terpapar didalamnya.

Saya telah bertekad dari awal penubuhan blog ini lagi bahawa saya akan menulis bertujuan untuk "menghidupkan warisan budaya" bangsa Kedayan dan bukan untuk tujuan perniagaan.

Terima kasih atas percubaan.